zondag 26 augustus 2012

Weekend in San Miguel

Ik heb een fantastisch weekend gehad en veel nieuwe mensen leren kennen.
Ik was op weekend in San Miguel waar we bij een gezellig vakantie domein verbleven.
In San Miguel bevindt zich één van de beste discotheken van Mexico, die wou ik natuurlijk van dichtbij zien ;)
Als verrassing hebben mijn vrienden in de Club mijn naam boven de Dj laten verschijnen.
Ik schrok me dood ! opeens reflecteerde over heel de zaal :

Bienvenida a Mexico, Aless

Ik vond het echt super lief en dan barstte een feestje los bij ons.
Maar ik heb ook wat cultuur kunnen opsnuiven. Ik heb de traditionele dans en muziek van Mexico mogen meemaken van dichtbij en het oude centrum van San Miguel mogen bewonderen.
Dit is een van de mooiste steden die ik ooit al heb gezien, overal dakterrassen en ezeltjes. En alle gebouwen zijn nog in originele oude Mexicaanse staat.
'S avonds mocht ik kennismaken met enkele vrienden van mijn gastgezin en belangrijke Rotary leden.
Met hun zonen zijn Denis en ik samen naar de discotheek geweest.

Dit weekend heeft veel bij mij los geweekt, ik ben wat opener met mijn familie en kan mezelf meer zijn. Ik begin me eindelijk wat thuis te voelen.

In het filmpje kan je een kleine samenvatting zien van het tripje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten