dinsdag 14 augustus 2012

Eerste Schooldag



In het begin was alles een beetje onwennig en ik voelde me totaal niet op mn gemak. Het contact tussen mij en mn nieuwe klasgenoten kwam wat moeilijk van start...

Maar uiteindelijk ging alles vanzelf en ik voel me nu na mijn tweede dag op "instituto La Salle" al op mn gemak en welkom.
Ze helpen me met vertalen in klas en oefeningen maken en tussen de lessen kunnen we gezellig babbelen.

Als de lessen niet in Spaans zouden zijn dan zouden de lessen echt een eitje zijn รถ
Momenteel blink ik alleen nog maar uit in fysica en engels. De biologie lessen zijn ook zeer makkelijk en door de vele prentjes kan ik mijn Spaans oefenen omdat ik zo zelf de woorden kan vertalen.

Maar toch is het een beetje aanpassen (een beetje veel), school start 's morgens om 7.30 h en eindigt om 14.15 h. Er is slechts een kleine middagpauze van 30min om 11h. Ook hebben ze hier vakken die ik niet echt ken en ook niet begrijp, ze noemen : Tutoria, orientales, logica...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten