donderdag 23 augustus 2012

Ik wil een Rosie !

Mama zeg alsjeblieft dat ik extra kilo's mag mee terug nemen want ik ga Rosie meesmokkelen in mijn valies.

Vandaag was ik alleen thuis toen ik van school kwam dus dat was wel even een dipje dat ik niets te doen zou hebben.
Maar gelukkig stond Rosie mij in de keuken op te wachten. Zoals altijd 3 dingen tegelijk aan het doen.
Deze keer was het : koken, afwassen en de tafel zetten. Wat een vrouw !Ö

En ze maakte gewoon mijn dag met iets simpels, ze had speciaal voor mij pasta Carbonara gemaakt.
Volgens mij kan ze gedachten lezen. Ik word hier zo hard verwend dat ik mij schuldig begin te voelen.
Dus ik wou mijn bord zelf afwassen, maar ja typisch Rosie, dat mocht ik niet.

Kom ik in mijn kamer na het eten, is die toch wel perfect opgeruimd ö zelfs mijn oorbellen en schmink legt ze netjes.

Volgens mij weet Rosie precies wie ik ben : een Prinses ;)

Want ik word hier zeker en vast behandeld als een prinses 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten