zaterdag 11 augustus 2012

First day in Guanajuato


Hier zit ik dan , tussen de mexicanen naar brasil-mexico te kijken xp

De vlucht was extreem lang, ik heb niet veel tijd gehad om kennis te maken met mijn nieuwe familie gisteren omdat ik zo moe was toen ik eindelijk arriveerde. Maar ik was verrast, als ik in Mexico-city aankwam regenende het ö en het is hier nog steeds niet opgeklaard.

Dineren met mijn nieuwe familie
Dat is hier gewoon belgisch weer Ö

In Leon aangekomen, stond mijn nieuwe familie mij op te wachten met een groot spandoek. Elva kwam mij onmiddellijk een dikke knuffel geven en iedereen kwam rond mij staan. Ik was zo onder de indruk door alles.

Ook toen ik in het huis arriveerde had ik weeral geen woorden meer. Zo'n een prachtig huis en het ziet er echt typisch mexicaans uit. Ook mijn kamer en badkamer waren al volledig voor mij ingericht met belgisch bier en stickers van Brugge.

Tvoelt nog altijd allemaal een beetje raar, met het tijdsverschil en de andere gewoonten... Maar ik wil me zo goed mogelijk hier aanpassen, maar nu is het allemaal nog wat moeilijk, je weet nog niet altijd hoe of wat...

Wel ja voorlopig nog even de kleedjes wegsteken en mn lange broek uithalen.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten