zaterdag 15 september 2012

School

Ik heb eindelijk mijn plooirok gekregen om naar school te gaan.
Wat voor mij een stuk gemakkelijker is aangezien die broeken echt wel warm zijn Ö

Ik moest mijn rokje voor het eerst dragen op de dag dat we mis hadden.
Op het rokje draag je een wit hemd met een blauw strikje en lange witten sokken tot aan de knieën.
Het is eens wat anders dan die joggingbroek, en nu heb ik ook wat afwisseling. Op warme dagen draag ik mijn rok en op wat frissere of regenachtige dagen draag ik de broek.

Denis, ik, Alejandra, Sandy R. & Sandy L.

Alejandra & Alessa
Ik probeer steeds meer mee te draaien in de lessen, en probeer huiswerk ook te maken in de mate dat dat mogelijk is :) Ik doe mee aan de projecten die worden opgedragen enzo...
Mijn klasgenoten zijn allemaal heel begripvol en ze willen allemaal wel helpen waar ze kunnen.


Iedereen mag zijn eigen groepsproject voorstellen voor de klas. Dit wordt gedaan  zonder ppt maar met grote bladen met definities op.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten