zaterdag 15 september 2012

FEESTJE !!




Mijn neven, Paco en Alonso, hebben me zaterdag meegenomen naar een verjaardagsfeestje en daarna naar de discotheek van Guanajuato "the Grill"
Alessa en Paco
Mijn neven zijn twee toffe en uitbundige kerels. Ze konden niet wachten om aan iedereen hun nieuwe nicht voor te stellen. Iedereen moest het weten dat ik bij hen hoorde, tot de familie.
Ze hebben geen moment van mijn zijde geweken, ze namen hun verantwoordelijkheid over mij heel serieus op.

Ik ben blij dat ik zo'n goede band met mijn familie heb. Het is aangenaam om omringd te zijn door zoveel mensen die je graag zien.












Paco - Alessa - Alonso
Na het eten springt iedereen in het zwembed
Het is traditie in mexico om de jarige zijn gezicht in de taart te duwen
(dus ik hoop stiekem dat ik terug in Belgiƫ zal zijn voor mijn verjaardag xp)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten