maandag 3 december 2012

Blanco y Negro Bal

Dit is een bal voor de meisjes die vijftien worden. Ik ben dan wel geen vijftien maar het is traditie dat de uitwisselingsstudenten hieraan deelnemen.

De bedoeling is dus dat je in het wit gekleed begeleid door een jongeheer een dansje doet op het bal.
En voor je naar het bal gaat moet je naar de kerk gaan om gezegend te worden.
Mijn danspartner was natuurlijk mijn beste maatje en trouwe luisteraar , Daniel.
Ik heb me echt super hard geamuseerd met hem.
Alessa en Daniel

Daniel en Alessa

Alessa en Brizio (gastpapa)

Alessa en Brizio, klaar om de zaal te betreden

Ik krijg mijn lintje als debutante

Daar sta ik dan tussen alle debutantes

Daar loop ik dan mijn toertje door de zaal

En vanaf nu gaak geen uitleg meer geven bij de foto's xp









De twee schattigste meisjes ooit !!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten