vrijdag 9 november 2012

Nieuwe moed

Ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk ging zijn om mij aan te passen hier.
Normaal lukt dat me wel om me aan nieuwe situaties aan te passen, maar hier...
Het is een compleet andere cultuur aanleren, en het is moeilijk om je oude gewoontes te vergeten.

Je kan wel zeggen ik doe dit anders in mijn land maar dat is geen optie. Ik probeer echt op mijn tellen te letten en te luisteren wat mensen over mij zeggen en hoe de mensen hier denken.
En zo probeer ik op dezelfde manier te denken. Want dit is geen vakantie , dit is een cultuurschok !

Maar ik ben opnieuw met nieuwe moed aan mijn avontuur begonnen, ik probeer meer nieuwe mensen te leren kennen en mijn leven hier op te bouwen. Alleen heb ik een beetje angst dat het dan moeilijk zal zijn om de stap terug te zetten naar mijn oude leventje.
Maar ja is dat nu echt iets om je druk over te maken nu ?

Ik mis jullie allemaal en vele groetjes uit Mexico.

een initiatie België iemand ?

!!!!!! BELGIË !!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten